POMÓŻ SOBIE. WSPIERAJ INNYCH. SIŁA RELACJI W ZARZĄDZANIU

Jakość relacji może decydować o efektach współpracy i końcowym sukcesie. Tymczasem, budując relacje, często opieramy się na intuicji, osobistych doświadczeniach i przeczuciach. Uważamy, że sposób budowania relacji jest wrodzony – wynika z predyspozycji i w związku z tym nie można nic z tym zrobić. Mało czasu poświęcamy na zastanawianie się, jak możemy poprawić komunikację i lepiej budować relacje.

SZCZEGÓŁY

Dla kogo?

Dla kogo?

Zapraszamy dyrektorów, kierowników, menedżerów, liderów i wszystkich innych, którym zależy na doskonaleniu swoich umiejętności współpracy i budowania relacji.

ZAGADNIENIA

ZAGADNIENIA

  • Na co zwracać uwagę, żeby relacje były wspierające?
  • Jak wpływać na treść rozmowy?
  • Jak budować relacje, żeby motywowały i angażowały?
  • Jakie zachowania mogą osłabiać relacje?
  • Na czym się koncentrować, chcąc zbudować dobrą relację w krótkim czasie?
  • Co utrudnia komunikację, blokuje inicjatywę i powoduje konflikty?

Forma

Forma

Szkolenie odbywa się w formie intensywnych warsztatów, skoncentrowanych na praktyce i rozwijaniu umiejętności.

Forma

KORZYŚCI

  • zdobędziesz wiedzę psychologiczną
  • nauczysz się korzystać z narzędzi i technik, które pomagają w komunikacji
  • rozwiniesz postawę skierowaną na relacje i współpracę
  • nauczysz się wzmacniać zaufanie, motywację i zaangażowanie
  • zastąpisz intuicyjny sposób pracy świadomym działaniem

ORGANIZACJA

Daty:

Godziny:
Miejsce:
Cena: